3 Oct 2014

Baru Tahu Vitamin Shakle Murah Rupa-Nya




Assalamualaikum,


Apa khabar pembaca semua? Sihat?? 

Haa.. terkejut tak saya kata vitamin shaklee sebenarnya murah!?

Ramai yang tidak tahu sebenarnya harga untuk vitamin Shaklee bukan la semahal yang disangkakan. Dulu saya juga seperti anda semua. Masa  mula-mula survey vitamin Shaklee saya ingatkan mahal. Maklum la produk semulajadi,  imported dari luar negara pulak tu. Nak PM agent pun takut-takut.

Disebabkan memang nak sangat cuba vitamin Shaklee ni, saya PM juga agent. Bila sudah diberitahu harga dan jangka masa ia bertahan. Murah rupanya... Majoriti vitamin Shaklee kita boleh ambil selama 3-4 bulan. Berbaloi jika hendak dibandingkan  dengan vitamin yang jual di pasaran. 

Zaman sekarang ni ramai yang sudah ada kesedaran untuk menjaga kesihatan. Kos perubatan semakin lama semakin meningkat. Ramai yang ingin menjadikan suppliment untuk menjauhkan diri dari penyakit. Tapi ramai yang takut nak keluarkan duit. Sebab mereka tengok harga suppliment di pasaran mahal, jadi mereka tidak mampu.

Selapas saya dapatkan vitamin Shaklee untuk proses berpantang, alhamdulullah.. Kesihatan badan bertambah baik. Yang paling saya suka badan sentiasa bertenaga walaupun setiap malam berjaga malam. Rugi betul rasanya saya tidak ambil sejak dari awal pregnant dulu. 


SET BAJET KESIHATAN OPTIMUM

Shaklee ada bermacam set kesihatan yang sesuai untuk seisi keluarga, dari kanak-kanak, lelaki dan perempuan sehingga ke warga emas. 

ok, jom kita tengok HARGA PASARAN diantara produk hot Shaklee :-


SET BAJET KESIHATAN OPTIMUM

Hanya dalam RM50 sebulan?! Mahal ke Murah???
Ini adalah harga pasaran. Kalau nak jimat lagi, Jom Jadi Ahli!!

Ini adalah set asas untu lelaki dan wanita. Set ini adalah diantara yang ada didalam set kesihatan yang lain.

Sekarang, percaya tak saya cakap vitamin Shaklee murah. 1 botol tue boleh makan berbulan-bulan. Jadi boleh kongsi Suami dan Isteri. Berbaloi-baloi...

Antara fungsi yang terdapat dalam SET BUDGET KESIHATAN OPTIMUM:

VITALEA - Multivitamin dan Mineral:
  1. Membantu dalam mengekalkan kesihatan tubuh badan
  2. Mengandungi Beta Karotena yang membantu dalam pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu.
  3. Mengandungi kalsium, fosforus dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi.
  4. Biotin dan Asid Pantotenik membantu untuk memetabolismakan lemak dan karbohidrat dalam tubuh.
  5. Vitamin B12 membantu dalam pembentukkan sel-sel darah merah
**Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago Sativa). Individu yang menghidap lupus eritmatosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.


B-COMPLEX : Vitamin B yang lengkap dan seimbang

Saya pernah kupaskan mengenai vitamin B-Complex ini disini.

B-Complex menawarkan vitamin B yang lengkap, mengandungi 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik.
  1. B1,B2,B3,B6, Biotin dan Asid Pantotenik untuk membantu badan menukarkan protien, lemak dan karbohidrat kepada tenaga.
  2. Asid Folik dan B12 membantu dalam pembentukkan sel-sel darah merah di dalam tubuh. Jumlah Asid Folik yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neutral bagi wanita yang merancang kehamilan sebelum konsepsi dan semasa 12 minggu tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400mcg

SUSTAINED-RELEASE VITAMIN C : Vitamin C yang disalurkan jam Demi jam

Tahukah anda bahawa tubuh badan kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian. Vitamin C dengan pelepasan secara berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C secara berterusan.

Vitamin C 500mg semulajadi ini membantu menyediakan keperluan vitamin C untuk tubuh badan kita. ia juga membantu menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat.


SHAKLEE MENGIKUT BAGET ANDA

Kami sentiasa berusaha memahami keperluan budget anda. memang ada produk PREMIUM yang jauh lebih mahal, tapi kami sentiasa memberi pilihan kepada pelangganuntuk memilih produk yang sesuai dengan budget anda.

Tak rugi jika kita 'laburkan' sedikit budget kita untuk kesihatan keluarga jika hendak dibandingkan dengan kos perubatan.

Yang penting kita mestilah pandai memilih yang HALAH, SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Alhamdulillah sekarang saya dan keluarga YAKIN dengan jenama SHAKLEE dan ian MAMPU MILIK. 


thanks for reading :-)



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Che'pah untuk:-
FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
LATIFAH MD SAHHARI
Maria Firdaus' Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire
Shaklee ID : 
1169847
latifah.fazri@gmail.com
018-328 2544 (SMS, WhatsApp,Telegram)
018-2232305 (Call)


**Jika dirasakan entry ini memberi manfaat dan mampu mengatasi masalah orang lain, Mohon tekan button Share dibawah ini. Mungkin ia akan membantu mereka yang megalami masalah yang berkaitan.

No comments:

Post a Comment