19 Oct 2014

Ikhtiar Hamil Dengan Set Kesuburan Shaklee




Assalamualaikum,


Dulu, sebelum saya berkahwin saya fikir mudah untuk seseorang wanita itu untuk hamil selepas berkahwin. Tapi hakikat yang sebenar, ia tidak semudah yang saya sangkakan. Saya sendiri berjaya hamil setelah 4 bulan berkahwin.

Mungkin bagi sesetengah orang kata 'ala 4 bulan cepat la tu..' tapi sepanjang 4 bulan tu, kalau saya pergi kemana-mana berjumpa saudara-mara pasti soalan pertama yang akan ditanya 'Dah berisi??'. Agak stress jugak sebenarnya waktu tu. Memang nak sangat hamil, tapi belum ada rezeki.

Bagi yang baru sebulan berkahwin dan terus hamil anda sangat bertuah! Ada juga beberapa kawan saya yang 5-6 bulan kahwin baru hamil. Ada tu sudah 3 tahun berkahwin masih juga belum berjaya hamil.

Kehamilan berlaku apabila berlaku persenyawaan antara benih lelaki dan perempuan. Walaubagaimanapun, terdapat beberapa faktor menyebabkan kehamilan sukar untuk berlaku walaupun berlaku persetubuhan antara suami dan isteri. Insya-allah saya akan kupaskan di lain entry mengenai  faktor-faktor sukar hamil ini.

Saya yakin mereka yang mengalami masalah ini berasa sangat sedih dan tertekan. Terutama jika mendapat pandangan negatif dari orang sekeliling. Sabar...Sabar... Sabar... Allah akan beri nanti, cuma mungkin lewat sedikit. Saya berharap sangat anda jangan berhenti berusaha. Terus berusaha dan berdoa kepada Allah S.W.T.. Insya-Allah akan dimakbulkan suatu hari nanti.

Mugkin anda sudah mencuba pelbagai rawatan alternatif tetapi hasilnya tetap sama. Apa kata kali ni anda cuba Set Kesuburan Shaklee. Pasti soalan pertama anda 'Confirm ker akan hamil?'. Saya tidak menjanjikan kehamilan kepada anda. Itu adalah urusan dan aturan daripada Allah S.W.T. Saya mencadangkan set ini adalah untuk meningkatkan kesuburan anda dan pasangan.

Alhamdulillah sudah ramai wanita yang mencuba Set Kesuburan Shaklee ini dan berjaya hamil. Anda sendiri boleh google untuk mencari testimoni Set Kesuburan Shaklee ini.

Apa yang menyebabkan mereka berjaya Hamil???

Ini kerana Set Kesuburan Shaklee mengandungi beberapa vitamin yang boleh meningkatkan kesuburan anda, membantu memulihkan ovum dan kesihantan dalaman anda dan suami anda secara menyeluruh. Perubahan pada air mani, tenaga suami dan keinginan untuk bersama lebih memuncak.

Sumber : mamaizzhaq.com
Set Kesuburan Yang Dicadangkan :


  • Meningkatkan kemampuan seks lelaki
  • Meningkatkan bilangan dan pergerakkan sperma
  • Mengurangkan peratusan abnormal sperma
  • Membantu meningkatkan keinginan seksual lelaki
  • Membantu sperma tahan lebih lama



  • Membantu memulihkan kesihatan uterus 
  • Menjaga kesihatan ovum secara keseluruhan
  • Membantu meningkatkan kesuburan melalui baik pulih sel tidak normal
  • Membantu mengawal kitaran haid dan melegakan simptom PMS
  • Membantu menangani menopous
  • Menangani masalah keputihan dan mengetatkan Miss V

Insya-Allah apabila anda mengamalkan set ini dan dengan izin Allah S.W.T anda akan berjaya hamil. Semoga perkongsian saya kali ini memberi manfaat dan boleh membantu menyelesaikan masalah anda di luar sana.


Thanks for Reading..



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Che'pah untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
LATIFAH MD SAHHARI
Maria Firdaus' Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire
Shaklee ID : 
1169847
latifah.fazri@gmail.com
018-328 2544 (SMS, WhatsApp,Telegram)
018-2232305 (Call)

**Jika dirasakan entry ini memberi manfaat dan mampu mengatasi masalah orang lain, Mohon tekan button Share dibawah ini. Mungkin ia akan membantu mereka yang megalami masalah yang berkaitan.

No comments:

Post a Comment