3 Oct 2014

Alfalfa Complex Shaklee memang best!!


Assalamualikum,


Kali ini saya nak berkongsi lagi satu vitamin Shaklee yang menjadi kegemaran dan wajib bagi saya ambil setiap hari. Alhamdulillah saya telah merasai sendiri kebaikkan dan kehebatan alfalfa ini.

Alfalfa Shaklee ni dikenali juga sebagai 'Raja Segala Tumbuhan' ia adalah tumbuhan yang sangat kaya dengan pelbagai nutrisi. Alfalfa membekalkan nutrisi yang kebanyakkannya tidak terdapat di dalam buah-buahan mahupun sayur-sayuran.

Alfalfa kaya dengan protien, asid-amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia. 10 biji alfalfa menyamai nutrisi segelas susu.

Alfalfa kesayangan beta...

KESAN ALFALFA COMPLEX YANG MENANTI!

  1. Penawar keputihan pada wanita
  2. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  3. Resdung
  4. Allergi
  5. Melegakan sakit sendi dan belakang
  6. Menghilangkan kelesuan dan tekanan
  7. Memberikan sensasi 'rasa sejuk'. (alfalfa Shaklee mengandungi minyak peppermint)
  8. Memberi kelegaan semasa haid
  9. Merawat arthitis
  10. Bagus untuk alergi dan ekszema
  11. Merawat asma
  12. Mencuci usus bagi membuang toksin
  13. Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkitan dalam buah pinggang
  14. Meneutralkan asid di dalam badan
  15. Menganjalkan payudara bagi wanita
  16. Bertindak sebagai kacip fatimah bagi para isteri
  17. Memulihkan urat bersalin
  18. Membantu merawat bahagian intim wanita
  19. Meningkatkan stamina bagi persediaan hubungan suami isteri
  20. Melegakan sembelit

KENAPA SUKA SANGAT DENGAN ALFALFA

Sebelum ni, saya mengalami masalah dengan sistem penghadaman dan keputihan. Memang dari saya kecil saya bukan jenis yang membuang setiap hari. 2-3 hari sekali baru saya membuang. Bila meningkat dewasa saya banyak mengambil sayur-sayuran dan buah-buahan. Jadi ok sikit la.. tapi bukan setiap hari saya membuang.

Semasa saya hamilkan Syukri, saya mengalami masalah penghadaman yang agak teruk ditambah dengan keputihan. Masa tue tak kenal Shaklee lagi. Selepas bersalin saya mengambil set berpantang dan menyusu Shaklee. Di dalam set tersebut terdapat Alfalfa Complex.

Alhamdulillah, setiap hari saya membuang dengan lawas. Perut rasa sangat selesa. Kadang sehari 2 kali saya membuang. Gembira sangat masa tu. Masalah keputihan saya pun dapat diatasi. Sehingga kini saya tidak mengalami masalah keputihan langsung. Mrs. V saya sentiasa bersih tanpa keputihan.

Pengambilan alfalfa semasa berpantang menjadikan kuantiti susu saya bertambah. Syukur.. nak menyusukan anak pun mudah. Segala masalah yang saya hadapi dapat diatasi dengan pengambilan alfalfa. Alhamdulillah... Berkesan!

Thanks for reading :-)




Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Che'pah untuk:-
FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
LATIFAH MD SAHHARI
Maria Firdaus' Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire
Shaklee ID : 
1169847
latifah.fazri@gmail.com
018-328 2544 (SMS, WhatsApp,Telegram)
018-2232305 (Call)

**Jika dirasakan entry ini memberi manfaat dan mampu mengatasi masalah orang lain, Mohon tekan button Share dibawah ini. Mungkin ia akan membantu mereka yang megalami masalah yang berkaitan.

No comments:

Post a Comment