13 Dec 2014

Shaklee Collagen Powder Memang Power!



Assalamualaikum pembaca semua,

Kalau anda perasan, sekarang ni kecoh sana-sini orang jual kolagen. Ada pelbagai jenis dan brand ada di pasaran. Sampai kita tak tahu nak pilih yang mana satu betul-betul bagus dan berkualiti. Maklumla, kolagen ni harga dia mahal. Jadi kena selidik dulu betul-betul sebelum beli. Kalau tak sia-sia jer.

Kolegen ni memang menjadi rebuatan. Walaupun mahal tapi rata-rata kaum wanita sanggup berhabisan ratusan ringgit sebulan untuk membeli kolagen. Kenapa saya kata wanita. Sebab pengambilan kolagen boleh buat kita cantik, berseri-seri dan kelihatan lebih muda. Ada juga lelaki yang mengambil kolagen tetapi bilangannya tidaklah seramai wanita. 

Kaum wanita memang sangat-sangat memerlukan kolagen ni. Semakin umur kita meningkat, tubuh kita semakin sukar untuk menghasilkan kolagen. Ini yang menyebabkan banyak kedutan dan garis halus terhasil. Antara faktor lain yang menyebabkan yang memainkan peranan untuk merosakkan kolagen dalam tubuh adalah :
  • Terdedah secara terus dengan cahaya matahari.
  • Radikal bebas diudara.
  • Kekurangan air dan nutrisi.
  • Merokok

SHAKLEE COLLAGEN POWDER




Shaklee Collagen Powder mengandungi 4000mg kolagen Sisik Ikan Merah, sejenis kolagen yang tulen dan bermutu tinggi. Amat mudah diserap tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis kulit dengan berkesan. Gabungan ramuan utama iaitu ekstrak biji Camelia Japonica, Kolagen Ikan, Ekstrak Kekerang, Lactobacillus Acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B mempertingkatkan keberkesanan kolagen dan menyokong kecantikkan dari dalam dan luar kulit anda.

Jom kita lihat keistimewaan Collagen Powder :-
  • membantu menghilangkan tanda penuaan, pori-pori dan kedutan
  • Melembabkan kulit dan mengurangkan kekeringan pada kulit.
  • Membantu mengurangkan pigmentasi, jeragat, jerawat, warna kulit tidak sekata dan menghilangkan parut.
  • Membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula rambut.
  • Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut (Menegangkan dan menganjalkan payudara)
  • Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang.

Haa.. banyakkan kebaikkkan kolagen ni untuk wanita. Rata-rata yang mencuba Shaklee Collagen Powder ni memang berpuas hati sangat dengan kesan dia. Wanita yang berumur pun ramai yang mengamalkan Shaklee Collagen Powder ni. Mereka kata badan rasa lebih bertenaga, kurang sakit-sakit badan dan paling best walaupun dalam lingkungan usia 64 tahun mereka juga merasai kesan kulit lebih cantik lembab dan tidak kusam. itu baru efek untuk usia 64 tahun, kalau kita yang lebih muda ni, apatah lagi mengancam kesannya. Hanya yang dah cuba saja yang tahu kebaikkan dan keberkesanannya Shaklee Collagen Powder ni.

Ok, saya kongsikan testimoni Shaklee Collagen Powder. Semoga Bermanfaat :-)


TESTIMONI #1
Kesan jeragat semakin pudar. Kulit lebih lembut dan cerah. Kesan calar dan sunburn dah hilang.



TESTIMONI #2
Suami puji jeragat semakin pudan (^_^)



TESTIMONI #3
Selepas pengambilan Shaklee Collagen Powder selama seminggu, telapak tangan yang sebelum ini selalu kering, kini semakin lembut dan lembab tanpa memakai losen.



TESTIMONI #4

Walaupun baru makan Shaklee Collagen Powder selama 3 HARI, dah rasa keberkesanannya.
Kulit makin lembut, kesan jerawat makin pudar, sakit badan dah hilang, bangun pagi bertenaga, mudah buang air besar, gastrik dah hilang, pecah-pecah pada tapak kaki dah hilang.



TESTIMONI #5
Mak beliau berumur 59 tahun, selepas makan Shaklee Collagen Powder, tiada lagi eyebag, tiada lagi pigmentasi, tak cepat penat, sendi pun tak sakit dah. Alhamdulillah..sama macam kesan yang Mak Maria dan Mak Mertua rasakan. :)



TESTIMONI #6
Selepas ambil Shaklee Collagen Powder selama 5 HARI, jerawat kurang, kulit semakin licin!! Kulit kaki pun terasa lembut jee..



TESTIMONI #7
Selepas mengambil Shaklee Collagen Powder sebanyak 2 kotak, kesan ketara kulit lebih cerah dan tona sekata, lembab, lembut. Jerawat cepat kecut, tumit kaki licin. 



Alhamdulillah.. Seronok melihat perkembangan positif pengguna Shaklee Collagen Powder. Benda yang mendatangkan kebaikkan elok dikongsikan. Ada diantara anda ingin mencuba??? Harga mampu milik jangan risau. Kalau ingin mencuba sendiri atau nak hadiahkan kepada orang lain boleh hubungi saya pada bila-bila masa.



***********************
PROMOSI DEC 2014!!
***********************
SHAKLEE COLLAGEN POWDER BUY 3 FREE 1
(SAVE ALMOST RM600!!)

* FREE MEMBERSHIP *
* FREE 1 BOX OF COLLAGEN *
* MEMBER'S PRICE *
* CASH BONUS *

Promosi sah sehingga 31 December 2014 sahaja.
Cepat-cepat dapatkannya ya!!




Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Che'pah untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

LATIFAH MD SAHHARI
Maria Firdaus' Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire
Shaklee ID : 
1169847

latifah.fazri@gmail.com
018-328 2544 [ SMS, WhatsApp,Telegram]
018-2232305 [Call]

No comments:

Post a Comment