3 Jan 2015

1# Testimoni Set Kecantikkan



Assalamualaikum W.B.T,

Ini merupakan testimoni pertama customer saya. Customer saya yang juga merangkap bff (Best Friend Forever- InsyaAllah) saya. Ini bukan komplot yer.. Ini kisah benar. Bff saya ni bakal melangsungkan perkahwinan Februari 2015. Jadi dia hubungi saya untuk mencuba Shaklee untuk persediaan perkahwinan beliau.

So, saya fikir kalau persediaan untuk perkahwinan mesti la nak nampak cantik kan. Jadi saya mencadangkan beliau full Set Kecantikkan Shaklee yang terdiri daripada B-Complex, Vitamin C, Vitamin E & ESP. Beliau bersetuju untuk mencuba Set Kecantikkan Shaklee tanpa ESP.


SET KECANTIKKAN SHAKLEE
  • Vitamin E Complex - merupakan anti-aging, mengurangkan kedut, garis halus, menghilangkan jerawat dan jeragat, memperbaiki parut dan mampu memulihkan texture kulit dan tone muka
  • Vitamin C - Anti Aging, mencerahkan kulit, menyekat pembentukkan pigment dan merangsang pembentukkan kolagen Untuk mendapatkan kulit yang tegang
  • Vitamin B-Complex - Mengatasi stress dan menampakkan muka 'glowing' dan berseri
  • ESP - Kaya dengan protien yang akan mempercepatkan penghasilan sel-sel baru. Ia juga mampu memudarkan parut. Kulit akan kelihatan lebih gebu, cerah dan cantik

Alhamdulillah setelah pengambilan secara konsisten selama sebulan kulit wajah beliau menunjukkan perubahan yang positif. Kulit yang dulu kusam dan mempunyai 'eye bag' yang jelas berubah menjadi kulit yang glowing, kemerahan dan berseri. 'Eye bag' pun semakin berkurangan. 


Haa.. nampak tak perbezaan disitu. Beliau memang sangat berpuas hati dengan hasilnya dan dah tak perlu nak make-up tebal-tebal sebab dah memag natural beauty. Jimat make-up tau! Kalau diambil bersama ESP mestilah lagi meletop kan. Bertambah-tambah licin dan gebu la bff saya ni. 

Untuk mereka yang nak mencuba jangan segan silu hubungi saya. Jangan risau yer, harga Set Kecantikkan ni mampu milik dan tahan berbulan-bulan. Jimat sangat dan berbaloi-baloi jika hendak dibandingkan dengan produk kecantikkan yang lain.

**Anda disarankan untuk minum air 3-4liter sehari sepaya proses penyerapan suppliment berlaku dengan lebih cepat.


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Che'pah untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
LATIFAH MD SAHHARI
Maria Firdaus' Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire
Shaklee ID : 
1169847
latifah.fazri@gmail.com
018-328 2544 (SMS, WhatsApp,Telegram)
018-2232305 (Call)

**Jika dirasakan entry ini memberi manfaat dan mampu mengatasi masalah orang lain, Mohon tekan button Share dibawah ini. Mungkin ia akan membantu mereka yang megalami masalah yang berkaitan.


No comments:

Post a Comment