7 Apr 2015

Promosi April 2015 Hebat Dan Berbaloi!




Assalamualaikum W.B.T

Bulan April 2015 merupakan bulan pertama rakyat Malaysia dikenakan cukai GST. Dengan isu hangat GST ni, pengguna Shaklee akan berasa lebih ceria dengan Promosi April 2015. Betul-betul di luar jangkaan. Promosi bulan ini sangat menjimatkan dan berbaloi-baloi!



Haaa.. best ke best?? promosi bulan nie?

Untuk sepanjang bulan April 2015 ni, terdapat 5 produk untuk promosi hebat ni. Banyakkan???


LECITHIN

Merupakan Hot-Seller dan menjadi kegemaran bagi pengguna dan pengedar Shaklee dalam membantu program penurunan berat badan. Ia meningkatkan kecerdasan fungsi otak, melegakan masalah sembelit dan membantu masalah liang susu tersumbat ( Clogged Duck ) di kalangan ibu yang menyusukan anak.

Beli 6 dapat 7 Botol
Beli 2 botol dengan diskaun 5% ( TWIN PACK )

Info mengenai Lecithin disini : Fungsi Dan Kebaikkan Lecithin Shaklee


GLA COMPLEX

Membekalkan Gamma Linolenic Acid (GLA) untuk memelihara kesihatan lelaki dan perempuan. Kebiasaannya mereka mengamalkan GLA untuk memperbetulkan kitaran haid, meningkatkan kesuburan wanita, menstabilkan hormon, mengatasi masalah senggugut dan PMS, untuk kesihatan sistem peranakkan wanita termasuk mengatasi masalah cyst dan fibroid, kecantikkan dan kesihatan kulit, masalah diabetis dll.

Beli 6 dapat 7 Botol
Beli 2 botol dengan diskaun 5% ( TWIN PACK )

Info mengenai GLA Complex disini : GLA Complex Shaklee


VITA-LEA for CHILDREN (Chewable)

Multivitamin untuk kanak-kanak yang boleh dikunyah oleh anak anda. Berfungsi untuk melengkapkan keperluan nutrisi anak anda terutama bagi kanak-kanak yang tidak gemarkan sayur-sayuran dan buah-buahan.

Beli 3 dapat 4 botol

Info mengenai Vita-lea for Children disini : Multivitamin Terbaik Kanak-Kanak : Vitalea For Children


CINCH SHAKE MIX

Merupakan protien soya NON-GMO lengkap dengan multivitamin dan serat dalam membantu penurunan berat badan. Ia juga boleh diambil sebagai meal replacement yang berkhasiat dan mengenyangkan. Cinch Shake Mix diperkaya dengan Leucine bagi mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan. Terdapat 3 perasa iaitu Coklat, Latte dan vanila, namun hanya perisa Coklat dan latte sahaja untuk promosi April 2015 ini.

Beli 3 dapat 4 botol

Info mengenai Cinch Shake Mix disini : Cinch Shake Untuk Ramping


DTX-Complex

Suppliment khas untuk menjaga kesihatan organ hati dan juga menggalakkan fungsi organ hati yang sihat. Ia berfungsi untuk menyingkirkan bahan toksik daripada organ hati.

Beli 3 dapat 4 botol


Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan promosi hebat April 2015 ini! "Get Shaklee Today".

Sekiranya anda berminat dengan promosi ini atau ingin mencuba mana-mana produk Shaklee mengikut keperluan dan baget anda. Anda bolehlah terus hubungi saya 018.223.2305 - Che'Pah.


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Che'pah untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
LATIFAH MD SAHHARI
Maria Firdaus' Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire
Shaklee ID : 
1169847
latifah.fazri@gmail.com
018-223.2305 (SMS, WhatsApp,Telegram)
018-2232305 (Call)

**Jika dirasakan entry ini memberi manfaat dan mampu mengatasi masalah orang lain, Mohon tekan button Share dibawah ini. Mungkin ia akan membantu mereka yang megalami masalah yang berkaitan.

No comments:

Post a Comment