19 May 2015

Set Bersalin Shaklee | Harga Ahli? Berapa Sebenarnya?? Kenapa Dirahsiakan???



Assalamualikum W.B.T

Ok, ini merupakan antara hot topik bagi mereka yang sedang mencari-cari harga bagi Set Bersalin Shaklee atau Set Shaklee lain yang menjadi pilihan mereka.

Saya akui ramai ahli keluarga, kenalan dan sahabat handai bertanyakan isu ini kepada saya. Heheheh.. berpeluh jugak saya nak menjawabnya.



Mengapa sukar untuk mereka mencari harga ahli bagi barangan Shaklee?? Mana-mana blog yg menjual produk yang serupa tapi tetap tidak memaparkan harga ahli produk tersebut.

Mereka mengadu pada saya puas mencari tapi tak jumpa-jumpa.

Jadi, saya kongsikan kepada anda kenapa sebenarnya yer..


KENAPA HARGA AHLI TIDAK DIKONGSI DI INTERNET??

1- Sebab yang pertama mudah sahaja. Ada tak mana-mana peniaga di luar sana yang menjual barang mendedahkan harga kos pada tanda harga???

Tak ada kan??? Jadi begitulah juga dengan kami.

2- Shaklee melarang pengedar mendedahkan harga ahli kepada pembeli. Kenapa??

Ini adalah untuk menggalakkan persaingan sihat antara sesama pengedar. Jika tidak mereka sewenang-wenangnya meletakkan harga yang lebih rendah. Terutama kepada pengedar yang sudah lama bergiat.

Maklumla mereka ni sudah ada modal yang banyak dan mempunyai pembeli yang ramai. Jika tidak dikawal susah la pengedar yang baru untuk bersaing. Ia boleh menyebabkan pengedar baru sukar untuk mengembangkan perniagaan. Tak baik la macam tu kan.

Perniagaan Shaklee patuh syariah. Sistem mereka telah disemak dan mempunyai penasihat syariah tersendiri.

Dengan cara ini dapat mengelakkan monopoli pengedar yang mempunyai keupayaan yang lebih. Jadi, keadilan dan kebajikan semua pihak terjaga.

3- Mereka yang berdegil memaparkan harga ahli kepada pembeli akan diambil tindakan. Peraturan dah ada jadi kena la dikuat kuasakan.

Itulah sebab kenapa harga ahli tidak didedahkan kepada umum. Jangan risau, mudah jer anda nak dapatkan harga ahli. Daftar keahlian RM79 seumur hidup untuk suami dan isteri.

Tiada tamat tempoh sekiranya anda tidak aktif.


CARA DAPATKAN HARGA AHLI

1- Mendaftar jadi ahli dan mendapat diskaun yang sangat berbaloi. Dengan keadaaan ekonomi kita sekarang ni, pasti ibu-ibu mementingkan penjimatan semasa berbelanja kan.

Jadi, anda daftar sebagai ahli, mendapat penjimatan hebat. Setiap pembelian akan mendapat POINT yang akan ditukarkan kepada CASH/TUNAI.

Ada banyak lagi kelebihan lain yang anda boleh dapat, anda bolek rujuk disini >>> KEAHLIAN

2- Jika anda mahu lebih mudah anda boleh hubungi saya secara terus Latifah - 018.223.2305. Boleh hubungi saya melalui SMS, WhatApp, Telegram dan Facebook. Untuk respond segera anda SMS, WhatsApp dan Telegram yer..

3- Anda boleh pergi mendaftar sendiri di cawangan Shaklee berhampiran anda menggunakan NAMA & ID saya sebagai SPONSER.

Bila dah jadi ahli anda layak mendapat harga ahli dan setiap BONUS yang Shaklee tawarkan.

Jika terdapat persoalan lain anda boleh hubungi saya pada bila-bila masa. Insya Allah saya akan menjawab segala persoalan anda.


Klik Gambar Untuk Download

Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Che'pah

018-2232305 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
Shaklee ID : 1169847
latifah.fazri@gmail.com
FB : Latifah Sahhari


No comments:

Post a Comment