21 May 2015

ESP | Keperluan Terbaik Untuk Wanita Bekerjaya



Assalamualaikum W.B.T

Apa khasiat ESP??? Kenapa ia perlu untuk wanita bekerjaya yang sangat sibuk dan banyak tanggungjawab???





ESP mempunyai banyak khasiat dan ia sesuai diambil oleh semua golongan. Selain khasiat, kita juga akan memperoleh banyak kebaikkan dan manfaat darinya.


KEBAIKKAN DAN KELEBIHAN ESP SHAKLEE


1- Makanan untuk kecantikkan. badan kita memerlukan zat dari asid amino untuk pertumbuhan sel baru. Sel berbeza memerlukan zat yang berbeza (asid amino). Segala asid amino tersebut terkandung di dalam ESP shaklee. Kan mudah. Tak perlu makan banyak untuk dapatkan kesemuanya.

2- Terbaik untuk mereka yang mengalami masalah jantung. ESP membantu merendahkan paras kolestrol dan dapat mengurangkan risiko sakit jantung dan osteoprosis.

3- 100% semulajadi. Tidak mengandungi bahan pengawet dan bahan kimia.

4- Terbaik untuk kesihatan prostat lelaki. kajian menunjukkan ia mampu mencegah sel kanser dari merebak.

5- Membantu ia memulihkan luka dengan lebih cepat. Disebabkan itu ia sangat sesuai untuk ibu bersalin dan menjalani pembedahan.

6- ESP memberikan sumber tenaga yang berpanjangan. Anda akan berasa kenyang lebih lama dan ia sangat sesuai untuk mereka yang berdiet.

7- Terbaik untuk kulit dan rambut. Uban akan lambat keluar dan dapat menghilangkan pigmentasi kulit. Merupakan diantara yang wajib di dalam set kecantikkan kulit shaklee.
Sekiranya anda mempunyai sebarang permasalahan dan persoalan. Anda boleh hubungi anda secara terus. Insya-allah saya akan dapat membantu anda.



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Che'pah untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
LATIFAH MD SAHHARI
Maria Firdaus' Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire
Shaklee ID : 
1169847
latifah.fazri@gmail.com
018-328 2544 (SMS, WhatsApp,Telegram)
018-2232305 (Call)

**Jika dirasakan entry ini memberi manfaat dan mampu mengatasi masalah orang lain, Mohon tekan button Share dibawah ini. Mungkin ia akan membantu mereka yang megalami masalah yang berkaitan.


No comments:

Post a Comment